سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط rashs در 95/6/3:: 11:11 صبح

گروه ایران آکادمی با داشتن چندین سال سابقه در امور مربوط بهاسترالیا و بهره گیری از دوشعبه در مرکز وشمال شهر ، آماده ارائه خدمات برتر به متقاضیان مهاجرت به استرالیا می باشد.زمینه فعالیت ما شامل ارائه مشاوره تحصیلی واخذ ویزای تحصیلی استرالیا ، ارائه مشاوره در امور مهاجرت به استرالیا و خدمات ترجمه استرالیا می باشد. گروه ما با داشتن کادری مجرب تمامی نیازهای شما را از لحظه تصمیم برای رفتن به استرالیا تاحتی بعد از ورود به خاک استرالیا برآورده میکند.

 

 

منبع: مهاجرت به استرالیا


کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا

ارسال شده توسط rashs در 95/6/3:: 11:10 صبح

ما آمده ایم تا کاملترین مجموعه آموزش حسابداری کاربردی ویژه بازار کار و اشتغال را از سطح مبتدی تا حرفه ای با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تقدیم شما عزیزان کنیم. در این مدت شش ساله، تمامی کاربران ما، از کیفیت بالای تولید و پشتیبانی مستمر آن رضایت کامل داشته اند، به همین خاطر ما را بر آن داشت که با ارائه محصولات جدیدتر، قدمی هر چند کوچک در رشد و ارتقای سطح آموزشی هموطنانمان برداریم.

 

از قابلیت های منحصر بفرد این مجموعه آموزش حسابداری :

1) آموزش کاربردی از سطح مبتدی تا حرفه ای با کمترین هزینه نسبت به دوره های حضوری

2) استفاده حداکثری از تجربه مدیران مالی با سابقه و اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه

3) آموزش کامل انواع نرم افزار های حسابداری متداول در بازار کار مانند نرم افزار حسابداری هلو

4) پشتیبانی مستمر و پاسخگویی به سئوالات در حین و بعد از آموزش توسط کارشناسان ارشد حسابداری

5) گواهینامه پایان دوره بین المللی از آکادمی QAL-IRAN تحت نظر انگلستان (آزمون بصورت ONLINE)

6)  تمامی شرایط یک کارگاه عملی و دسترسی آسان به تمام مباحث در زمان و مکان دلخواه

 

منبع:آموزش حسابداری




ارسال شده توسط rashs در 95/4/20:: 1:33 عصر

 

دوربین مداربسته cctv

کلمه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی به انگلیسی  " Closet Circuit television"  یا به اختصار CCTV است. معنی لغوی آن جعبه جادویی مداربسته است و به دوربین هایی اطلاق می شود که در جای خود ثابت می باشند. دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی گفته می گردد که در محل خود ثابت هستند و تصاویر را به چندین محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های اعلان و مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به این حیطه بر می گردد اما معنی تخصصی و فنی آن حتی دوربین های ویدئو تلفن و کنفرانس را هم دربر می گیرد.

 علامت اخطار مربوط به دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته از نظر نوع بستر سیگنال:

-دوربین مداربسته آنالوگ
-دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)


 

از نظر فرم ظاهری و کاربرد :

-دوربین مداربسته دام DOME
-دوربین مداربسته صنعتی
-دوربین مداربسته مینیاتوری
-دوربین مداربسته مادون قرمز  IR
-دوربین مداربسته اسپید دام دوربین های چرخشی  PTZ

 دوربین مداربسته دام

 

دوربین مداربسته بالت

از نظر قاب و پوشش:

-دوربین مداربسته ضد آب قاب بزرگ پمپ بنزینی
-دوربین مداربسته مخفی
-دوربین مداربسته قاب فانتزی

 دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته آنالوگ

این دوربین ها نسل اولیه دوربین مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات تصویر و صدا از طول امواج آنالوگ استفاده می کنند.تصویر و صدا این دوربین مداربسته هر یک توسط کابل زوجی دورشته ای جداگانه منتقل می شوند که یک رشته از آن سیم ها نقش جلوگیری از ایجاد نویز بر سیم اصلی را ایفا می کند. کابل معمول برای تصویر این دوربین مداربسته کابل کواکسیال RG59 است اگر چه برقراری ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز کاربر امکان پذیر است. کیفیت این دوربین مداربسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ می باشد. امواج آنالوگ همواره در معرض خطر نویز قرار دارد. نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مداربسته آنالوگ می باشند. به همین علت استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین مداربسته ضعف بزرگی از خود بروز میدهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش زیر تاثیر امواج نویز و تداخلی آن قرار می دهد. ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر در این بازه برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود. بنابراین هرگز نمی تواند راه امن برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد. برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز راه حلی از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست. بنابراین در نهایت باید تصاویر آنالوگ به دیجیتال عوض شوند. به همین دلیل از دستگاه "ضبط تصاویر دیجیتال" DVR استفاده می شود. دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل کامل تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ هستند. این دستگاه امکان کنترل و برقراری ارتباط دیجیتال با شبکه را هم فراهم می کند. به دلیل قیمت پایین تر دوربین مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین مداربسته رایج موجود در بازار ایران شناخته می شوند. اگر چه اخیرا بازار به سمت دوربین مداربسته تحت شبکه پیش می رود و بسیاری از ارگان ها و سازمان ها به سوی دوربین مداربسته IP متمایل شده اند ولی هنوز سرعت جایگزینی این نسل قبلی دوربین مداربسته آنالوگ با نسل جدید دوربین مداربسته تحت شبکه کند است.


مزایای دوربین مداربسته آنالوگ:

-قیمت پایین
-تنوع زیاد در بازار ایران
-سادگی نصب نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه


معایب دوربین مداربسته آنالوگ:

 -کیفیت آنالوگ : کیفیت پایین تر نسبت به دیجیتال
-امکان نویز پذیری: به دلیل استفاده از سیستم آنالوگ
-هزینه بالای کابل کشی
-ارتباط بیسیم با کیفیت پایین و نا امن

 دوربین مداربسته انالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته تحت شبکه IP

دوربین مداربسته تحت شبکه نسل جدید دوربین مداربسته هستند. امروزه بازارهای بین المللی تمایل زیادی به استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه نشان داده اند. این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از امواج دیجیتال برای تحلیل و ارسال و دریافت داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین مداربسته آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت سیگنال تصاویر امواج را به صورت دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج کاملا دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و هماهنگ می شوند. هر دوربین مداربسته همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می شوند. همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین مداربسته IP برای آنها فواید زیادی را به ارمغان می آورد.


مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه IP:

-کیفیت بالای تمام دیجیتال
-امکان استفاده مثبت از کابل های ارتباطی
-امکان ارتباط بیسیم با امنیت و با کیفیت بالا
-امکان ارسال همزمان تصویر،صدا و برق در بستر شبکه


معایب دوربین مداربسته تحت شبکه IP:

-قیمت بالای دوربین ها
-محدودیت استفاده از پهنای باند

 نمونه تصویر دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه ارتباط نزدیکی با شبکه جهانی اینترنت را دارد. می توانند از شبکه داخلی به بستر شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند. برای ضبط تصاویر آنها نیازی به DVR نیست بلکه  فقط یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و داده های دوربین مداربسته تحت شبکه را ذخیره کند کافی می باشد. به همین دلیل معنی ضبط دیجیتال جای خود را به مفهوم کاربردی تر ضبط از طریق شبکه می دهد. دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال تحت عنوان NVR مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دوربین مداربسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید. اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند. در سیستم های دوربین مداربسته آنجا که نیاز به سیم ارتباطی است دوربین مداربسته تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری به عمل آورند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین مداربسته تحت شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیم استفاده کرد.
ارتباط دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم بسیار قابل اطمینان و امن تر است. برخلاف دوربین مداربسته آنالوگ که این نگرانی وجود دارد که ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. ضمن اینکه ارتباط بیسیم در حالت دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر کاملا بی تاثیر است.

بحث دوربین مداربسته تحت شبکه همسان با بحث بر سر شبکه های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است. اما ارتباط شبکه با دوربین مداربسته تحت شبکه هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیز بر دوربین ها لحاظ می کند. از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی Power Over Ethernet  یا به اختصار POEاشاره کرد که این قابلیت دوربین مداربسته تحت شبکه را نیز شامل شده است.POE برق را فقط در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد. در واقع دوربین مداربسته تحت شبکه با قابلیت POE تصویر ، صدا و برق را فقط از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. که این یک مزیت و امتیاز مثبت برای سیستم های تحت شبکه بشمار می رود.

لینک نمونه تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه

نمونه تصویر دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

 
منبع:دوربین مدار بسته

کلمات کلیدی : دوربین مداربسته، cctv

ارسال شده توسط rashs در 95/4/20:: 1:33 عصر
هارد دیسک تاثیر بسزایی در دوربین مداربسته دارد زیرا اطلاعات تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته درون آن نگهداری شده و از این جهت حتی از دیگر تجهیزات نیز مهمتر است.

بهتر است برویم سر اصل مطلب و آن این است که چه نوع هارد دیسکی برای دوربین مداربسته ما مناسب است و از چه هارددیسک باید استفاده کنیم؟

تنوع نوع، مدل و ظرفیت هارد دیسک ها در بازار به آن صورت نیست که کار را برای ما پیچیده کند . بهترین برندهای هارد دیسک در بازارWestern Digital , Seagate , Hitachi , Toshiba  و چند برند دیگر است که زیاد شناخته شده و محبوب بازار نیستند . ظرفیت هارد دیسک ها نیز تنوع زیادی ندارد و برای دوربین مداربسته از هارد دیسک های 500 گیگابایت , 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 4 ترابایت استفاده می شود.

 

نکاتی درباره هارد دیسک دوربین مداربسته

یکی از نکاتی که باید در ضبط تصاویر دوربین مداربسته به آن توجه کرد این است که برای هر دی وی ار DVR از هارد دیسک های 2 ترابایت برای دوربین مداربسته استفاده نکنید و اگر نیازمند فضای بیشتری برای ضبط دارید سعی کنید از 2 هارد 1 ترابایت در کنار هم استفاده کنید. در موارد بسیاری دی وی ار ها قادر به خواندن و نوشتن بر روی هارد دیسک های 2 ترابایت نیستند و پس از گذشت مدت زمانی پس از راه اندازی سیستم دوربین مداربسته با آنها به مشکل بر می خورید. و اما نکته دیگر و قابل تامل در این زمینه مشخصات فنی هارد دیسک می باشد . 99 درصد هارد دیسک هایی که برای این منظور استفاده می شوند طوری تنظیم می شوند که قابلیت ضبط پیوسته ویا همان  OverWrite را داشته باشند و این فشار زیادی را بر روی هارد دیسک اعمال  می کند. زیرا هارد دیسک متصل به دی وی ار بعد از رسیدن به حداکثر ظرفیت خود بخش کوچکی از فضا را برای پاک کردن و نوشتن دوباره اطلاعات در اختیار می گیرد و بقیه فضا کاملا پر می شود که این عامل باعث فشار چند برابر بر روی بافر هارد دیسک می شود. مشکل بالا شاید به ندرت ایجاد شود اما اتفاق می افتد و باعث می شود تا اطلاعات شما به کل از دست بروند و قابل بازگشت (ریکاوری) نباشند و این اتفاق ممکن است زمانی رخ بدهد که تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته برای شما خیلی مهم باشد. برای حل این موضوع پیشنهاد ما به شما این است که از هارد دیسک هایی با کش مناسب و بافر بالا استفاده نمائید و از فروشنده بخواهید تا هارد دیسکی را به شما بدهد که میزانRPM  آن مناسب این کار باشد. هارد دیسک های موجود در بازار معمولا RPM ی برابر با 5400 RPM و 7200 RPM دارند. در کامپیوتر های خانگی هارد دیسک های با RPM 5400 استفاده می شود. ویژگی RPM این جا مشخص می شود که دور چرخش دیسک مغناطیسی بیشتر است و این امکان را می دهد تا فراخوانی و بازخوانی اطلاعات سریعتر میسر شود و این عامل مهمی در مشاهده تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته است

هارد دیسک دوربین مدار بسته

هارد دیسک دوربین مداربسته

 

منبع:دوربین مدار بسته



ارسال شده توسط rashs در 95/4/20:: 1:32 عصر

 

 

بهترین خدمات پس از فروش

ارائه بهترین خدمات پس از فروش جزو اولیت های شرکت راش سیستم می باشد. دوربین های مداربسته جزو وسایل الکترونیکی بوده و نیازمند پشتیبانی قوی از طرف تامین کننده تجهیزات است.
شرکت راش سیستم بهترین سرویس های خدمات پشتیبانی را با جدیدترین گارانتی های روز به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

منبع:دوربین مدار بسته



ارسال شده توسط rashs در 95/4/20:: 1:32 عصر

 

آخرین اخبار دوربین های مداربسته

اگر جزو فعالان بازار دوربین های مداربسته هستید می توانید با عضویت در خبرنامه سایت راش سیستم از آخرین خبرهای عرضه دوربین مداربسته در ایمیل خود آگاه شوید. همچنین این خبرها شامل تخفیفات و اخبار بازار دوربین مداربسته می باشد.

منبع:دوربین مدار بسته



لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو
سئو سایت
خرید کتاب
خرید اینترنتی کتاب
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا
تحصیل پزشکی در چک
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اتریش
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین
تحصیل پزشکی در بلاروس
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن