سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط rashs در 95/4/14:: 12:12 عصر

قابلیت PoE و دوربین مداربسته

دوربین مداربسته IP از لحاظ نحوه تغذیه منبع برق به دو حالت معمولی و PoE تقسیم می شوند که حالت معمولی با توجه به نوع دوربین مداربسته از آدابتورها با آمپرهای متفاوت استفاده می شود ولی حالت PoE فقط تغذیه خود را از همان کابل دیتا که به شبکه متصل است انجام می دهند. PoE مخفف کلمات انگلیسی Power over Ethernet می باشد که معنوی لغوی آن توان بر روی اترنت می باشد به این صورت که با اتصال یک دستگاه از طریق سوکت RJ45 این نوع اتصال برق مورد نیاز از شبکه اترنت تامین می شود. کابل شبکه از چهار جفت رشته زوجی با رنگ های متفاوت تشکیل شده است و فقط از دو جفت از چهار جفت برای تامین برق استفاده می شود. عملکرد قابلیت PoE، به دو زوج از چهار زوج کابل شبکه که برای انتقال اطلاعات می باشد، جریان برقی با واحدهای 12، 8 و 5 ولت با آمپرهای 1 و 2 که توسط PoE به صورت جریان DC تولید می شود، توان را به زوج های انتقال دهنده وارد می نماید. این نکته را مد نظر داشته باشید که انتقال جریان توسط پین های 1-2 و 3-6 انجام می شود و فقط تا مسافت 100 متر می توان برق مورد نیاز دوربین مداربسته را تامین کرد. کاهش وات جریان در PoE مشکل خاصی در شارش جریان به وجود نمی آورد اما برای دوربین مداربسته های با نیاز بالاتر، این نیاز توسط وات بیشتری تامین می شود که این مسئله باعث تولید نسل جدید این تکنولوژی به نام PoE Plus هستند.

Image title

تامین توان دوربین مداربسته ها به صورت PoE

به سه روش می توان توان دوربین مداربسته را از طریق PoE تامین کرد:

 

NVR با قابلیت PoE

در بازار دستگاه های ضبط تحت شبکه با قابلیت PoE موجود می باشد. یکی از مزیت های این دستگاه های تحت شبکه این است که نیاز شما را به آدابتور برطرف می کند که در این حالت کار شما برای نصب دوربین مداربسته ها به مراتب راحت تر و سریعتر خواهد شد. کافیست کابل شبکه هر دوربین مداربسته را به طور مستقیم و بدون دخالت سوییچ به پورت PoE دستگاه ضبط تحت شبکه متصل کنید. این عملکرد بسته به NVR تعداد پورت های PoE متفاوتی از 4، 8 و 16 وجود دارد  که به این صورت فقط  می توانید برای هر دوربین مداربسته از یک کابل مجزا بهره ببرید. در صورتی که مسافت شما بیشتر از 100 متر باشد و نیاز باشد که از سوییچ استفاده کنید باید از سوییچ PoE استفاده کنید.

 

PoE Network Switch

سوییچهای PoE با تعداد ورودی های متفاوت و در دو نوع معمولی و PoE عرضه می شوند که حتما هنگام خرید باید توجه داشته باشید که پورت های سوییچ از نوع PoE باشند تا زمانی که بخواهید برای اتصال دوربین مداربسته ها به دستگاه ضبط تحت شبکه از میانبر سوییچ استفاده کنید مشکی از لحاظ تغذیه مشکلی بوجود نیاید.دوربین مداربسته هایی که قابلیت تغذیه از پورت PoE را دارند حتما از سوییچ های دارای پورت PoE با سرعت 10/100/1000 Mbps باشند.

 

PoE Injector

PoE Injector قطعه ای الکترونیکی است که دو پورت شبکه با سوکت RJ45 دارد و برق خود قطعه توسط یک آدابتور 12 ولت تامین می شود. کابل شبکه از دوربین مداربسته به قطعه متصل و از قطعه یک کابل شبکه به سوییچ فاقد پورت PoE متصل می شود. عملکرد قطعه بسیار ساده است که یک ورودی از سوییچ و یک خروجی به دوربین مداربسته می باشد. استفاده از این قطعه در شرایط خاص می تواند به کاهش هزینه های شما در نصب را به شدت کاهش دهد.

Image title

 

قیمت دستگاه ضبط تحت شبکه دارای قابلیت PoE و یا سوییچ PoE به مراتب بالاتر از تجهیزات معمولی دوربین مداربسته است. این نقطه ضعف باعث می شود استفاده از لوازم PoE تا حد زیادی محدود شود و این عیب بسیار بزرگی برای این نوع تجهیزات محسوب می شود. عیب دیگر تجهیزات PoE محدودیت توان خروجی آنها می باشد، که تجیهزات PoE حداکثر توان خروجی تا 25 وات را دارند. یک ویژگی بسیار مهم و مثبتی که استفاده از این نوع تامین تغذیه توان دوربین مداربسته وجود دارد این است که می تواند زمان مورد نیاز برای اجرای نظارت دوربین مداربسته را کمتر کرده و مشخصا با توجه به یکی شدن کابل داده با برق، ایمنی دوربین مداربسته از لحاظ قطع شدن تصویر افزایش دهد.

 

منبع:دوربین مدار بسته


کلمات کلیدی :

لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو
سئو سایت
خرید کتاب
خرید اینترنتی کتاب
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا
تحصیل پزشکی در چک
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اتریش
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین
تحصیل پزشکی در بلاروس
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن