سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و شنید مردى دنیا را نکوهش مى‏کند فرمود : ] اى نکوهنده جهان ، فریفته به نیرنگ آن ، به ژاژهایش دلباخته و به نکوهشش پرداخته . فریفته دنیایى و سرزنشش مى‏نمایى ؟ تو بر دنیا دعوى گناه دارى ، یا دنیا باید بر تو دعوى کند که گنهکارى ؟ دنیا کى سرگشته‏ات ساخت و چسان به دام فریبت انداخت ؟ با خفتنگاههاى پدرانت که پوسیدند ؟ یا با خوابگاههاى مادرانت که در خاک آرمیدند ؟ چند کس را با پنجه‏هایت تیمار داشتى ؟ و چند بیمار را با دستهایت در بستر گذاشتى ؟ بهبود آنان را خواهان بودى ، و دردشان را به پزشکان مى‏نمودى . بامدادان ، که دارویت آنان را بهبودى نداد ، و گریه‏ات آنان را سودى . بیمت آنان را فایدتى نبخشید ، و آنچه خواهانش بودى به تو نرسید ، و نه به نیرویت بیمارى از آنان دور گردید . دنیا از او برایت نمونه‏اى پرداخت ، و از هلاکتجاى وى نمودارى ساخت . دنیا خانه راستى است براى کسى که آن را راستگو انگاشت ، و خانه تندرستى است آن را که شناختش و باور داشت ، و خانه بى نیازى است براى کسى که از آن توشه اندوخت ، و خانه پند است براى آن که از آن پند آموخت . مسجد محبان خداست ، و نمازگاه فرشتگان او ، و فرود آمد نگاه وحى خدا و تجارتجاى دوستان او . در آن آمرزش خدا را به دست آوردند و در آنجا بهشت را سود بردند . چه کسى دنیا را نکوهد حالى که بانگ برداشته است که جدا شدنى است ، و فریاد کرده است که ناماندنى است ، گفته است که خود خواهد مرد و از مردمش کسى جان به درنخواهد برد . با محنت خود از محنت براى آنان نمونه ساخت ، و با شادمانى‏اش آنان را به شوق شادمانى انداخت . شامگاه به سلامت گذشت و بامداد با مصیبتى جانگداز برگشت ، تا مشتاق گرداند و بترساند ، و بیم دهد و بپرهیزاند . پس مردمى در بامداد پشیمانى بد گوى او بودند و مردمى روز رستاخیز او را ستودند . دنیا به یادشان آورد ، و یادآور شدند . با آنان سخن گفت و گفته او را راست داشتند . و پندشان داد ، و از پند او بهره برداشتند . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط rashs در 95/4/14:: 12:9 عصر

کابل کواکسیال RG59 و دوربین مداربسته

 

کابل کواکسیال و کابل کشی دوربین مداربسته

در سیستم های حفاظتی و امنیتی دوربین مداربسته از کابل تصویر کواکسیال جهت راه اندازی سیستم دوربین مداربسته انالوگ از زیر شاخه کابلهای کواکسیال سری RG که مناسبترین آن RG59هست استفاده می شود. این نوع کابل از نظر ساختار فیزیکی و طراحی  کلی کاملا مشابه کابلهای آنتن تلویزیونی است و تنها تفاوت کابلهای دوربین مداربسته نسبت با این نوع کابلها فقط در اندازه قطر مغزی و حجم شیلد است.  تنوع و کیفیت کابلهای تولیدی RG59 کاملا متفاوت عرضه می شوند و بهترین کیفیت کابل تولید شده از خانواده کابلهای RG59 ، کابلهایی با مغزی تمام مس و شیلد هستند.  با توجه به ساختار کابل کشی در سیستم دوربین مداربسته انالوگ باید از هر دوربین مداربسته یک کابل تصویر کواکسیال RG59 به طور مستقیم به دستگاه DVR متصل گردد.

دوربین مدار بسته

اصلی ترین و مهمترین قسمت تشکیل دهنده کابل خصوصیت قطر مغزی و جنس آن است. در کابلهای RG59 قطر مغزی بین 1.2 تا 1.8 میلیمتر و جنس مغزی کابل می تواند از مس، الومینیوم و یا آلیاژ مس و هم می تواند ترکیبی از این الیاژها باشد. یک عایق از جنس فوم در اطراف مغزی کابل به صورت یک لایه پلاستیکی احاطه کرده است که معمولا رنگی شفاف متمایل به سفید دارد و این عایق وظیفه جدا کردن مغزی از شیلد را برعهده دارد و پس از عایق یک لایه از شیلد بافته شده وجود دارد که بمراتب میزان نفوذ پذیری کابل را کاهش می دهد. در برخی انواع با کیفیت تر و گرانتر کابل یک لایه فویل نیز بین شیلد و عایق فوم قرار گرفته است. شیلد و فویل اطراف کابل کواکسیال وظیفه جذب نویز را برعهده دارند مخصوصا زمانی که در مسیرهای طولانی ضخامت و جنس شیلد از اهمیت بالایی برخوردار می شوند. بحث عایق بندی کابلها به اینجا خطم نمی شود و فقط یک لایه پایانی می ماند که یک لایه PVC در اطرف کابل است تا توان محافظتی و عدم نویز پذیری کابل را بسیار بالاتر ببرد.

طول کابل

در شرایطی که محیط  تحت پوشش دوربین مداربسته بسیار وسیع باشد و نیاز به کابل کشی در مسافت های بالاتر باشد، ویژگی های  کیفیتی کابل تصویر مخصوصا در این نوع پروژه ها می تواند تاثیر خیلی زیادی بر روی کیفیت کار و تصویرهای دوربین مداربسته داشته باشد. عموما کابلهای RG59 دارای محدودیت ارسال تصویر تا  طول 500 متر هستند و برای عدم قطعی و نویز در تصویر دوربین مداربسته حتما از کابلی با کیفیت دارای عایق بندی مناسب استفاده کرد. در صورتی که انتقال سیگنال دوربین مداربسته تا فواصل بیشتر از 500 متر نیاز بود می توان از تقویت کننده استفاده کرد و یا به روش های دیگر توسط آنتن یا فیبر نوری انتقال سیگنال را انجام داد.

افت سیگنال در کابلهای دوربین مداربسته

اگرچه از طریق تجربی، مسافت کابل کشی دوربین مداربسته به صورت حدودی مشخص می شود اما روش اصلی به دست آوردن میزان استاندارد کابل کشی با توجه به جدول میرایی سیگنال(attenuation) کابل است. تولید کنندگان حرفه ای کابل تصویر به همراه کابل خود جدولی از میزان میرایی کابل منتشر می کنند که مشخص می کند در هر متراژ از کابل چه مقدار افت سیگنال ایجاد خواهد شد. برای دوربین مداربسته آنالوگ عادی افت سیگنال بیش از 10dB قابل قبول نیست.

 

 

منبع:دوربین مدار بسته


کلمات کلیدی :

لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو
سئو سایت
خرید کتاب
خرید اینترنتی کتاب
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا
تحصیل پزشکی در چک
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اتریش
تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین
تحصیل پزشکی در بلاروس
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن